Snelliusweg 24, 6827 DH Arnhem

(+31) 026 36 44 211

Maandag - Vrijdag | 08:00 - 17:30 | Zaterdag | 08:00 - 12:30

Financieel Administratief medewerk(st)er 

Wie zijn wij

Profile Koos van Elk bestaat uit 4 vestigingen in Arnhem, Heteren, Huissen en Duiven. Wij zijn gespecialiseerd in auto- en wielen- service en richten ons zowel op de particuliere als de zakelijke markt. Wij bieden onze klanten een totaalconcept op het gebied van reparatie, onderhoud en banden. Voor transportondernemers zijn we de mobiliteitspartner bij uitstek. We kennen onze klanten en hun banden. Ons merkonafhankelijk beleid staat volledig ten dienste van optimaal kilometerrendement. Dat zit in ons DNA verankerd. Koos van Elk wil alleen het beste voor jouw voertuig. Het beste onderhoud, de beste reparaties, de beste banden en velgen en de beste service. Kortom, full service waar je blij van wordt. En je voertuig natuurlijk ook. 

Functieomschrijving:

De werkzaamheden bestaan uit een breed scala aan administratieve taken zoals:

  • Crediteurenadministratie; het registreren, controleren en verwerken van facturen
  • Debiteurenadministratie en bewaking
  • 1e aanspreekpunt telefoon administratie 
  • Facturatie
  • Ondersteuning bij maandafsluiting
  • Salarisadministratie 
  • Overige administratieve werkzaamheden

Werken bij Profile 

Jij bent het gezicht van een van de vestigingen Profile Koos van Elk B.V. Samen met gezellige en deskundige collega’s zorg je ervoor dat alle klanten simpelweg blij zijn als ze bij ons wegrijden. In welke auto, truck of voertuig dat ook is: jong, oud, groot of klein. Daar doen we iedere dag weer ons uiterste best voor. En soms springen we zelfs ‘s nachts uit ons bed als dat echt nodig is. Dat komt niet uit een instructieboekje, zo zitten we nou eenmaal in elkaar. Daarom werken onze mensen elke dag met passie aan personenauto’s, bestelwagens en trucks. 

Wat wij bieden

  • Een dienstverband voor 32-36 uur per week
  • Een goede werksfeer binnen een leuk team en binnen een dynamisch bedrijf
  • Uitstekende opleidings-en ontwikkel mogelijkheden
  • Een prima salaris en uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden

Heb jij het juiste profiel? 

  • Afgeronde MBO opleiding (administratieve richting)
  • Uitgebreide kennis van MS Excel en MS Word
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Nederlands in woord en geschrift
  • Betrouwbaar en accuraat
  • Zelfstandig en flexibel